Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 22. marraskuuta 2012


Taas toivotus hyvän torstain :) Ja nyt teillä tietysti alkaa soimaan päässä "taas toivotus hyvän joulun..." no kyllä se sieltä tulee.


Niin se loppui mun siivoilu- ja keittiötyöt! Pitää nyt uskoa, ettei sovi mun käsille.
Sain lääkäriltä hyvän todistuksen asiasta, jonka kanssa marssin huomenna työkkäriin.
Olikin alan asiantuntija eli ihotautilääkäri.
Oli laittanut siihen todistukseen, että mulle sopisi parhaiten toimisto tyyppinen kuiva työ... Aika hauska tuo "kuiva" työ..vaik olis mukavaakin..sanoinkin miehelle, että joudunkohan uudelleen koulutukseen :)


No, asiasta viidenteen, nytpä olenkin ollut kiireinen, kun työt loppui. Varasin heti kirppispöydän kaupungista ja nyt olen käynyt läpi tavaroita ja hinnoitellut niitä.
Huomen aamulla menen laittamaan tavaroita esille ja lupasin samalla käydä myös kahden nuoremman lapsukaiseni luona.Tyttö kyllä "uhkaili" ottavansa Hipsun sinne, mutten ainakaan aamulla sitä vielä ota mukaan.Hipsuhan on tytön kissa. Voi että, sitten tulee taas Hipsua ikävä. Onneksi jää Rasmus-kisu ja koirat.




Eilen illalla oli oman kylän seurat, laitoin sinne kahvit, mutta aika vähän oli nyt ihmisiä.
Tänään jaoimme myös noin 300 lehteä postilaatikoihin.Oli ikävän harmaa, tihkusateinen päivä, mutta enimmäkseen jaoimme auton kanssa, ihan lopussa vain kävellen.


Erilaisia valoja olen pikkuhiljaa sytytellyt sisälle, ja kynttilöitä välillä poltellut.






Tämän maljakon sain tuttavalta ja jotenkin mun tuli sen pinnasta mieleen jää, niinpä tein siitä "jäälyhdyn".


Katsotaan miten tästä eteenpäin, tuossa kirppispöydässä riittää ainakin puuhaa, kun olis niin paljon kirppiksellä myytävää rompetta.


Torstai on toivoa täynnä ja mielikin on pirteä :)Huomenna pitää myös vihdoin hakea lääkärin määräämät rasvat apteekista.

Siunausta päiväänne!


1 kommentti:

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)