Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Vapaa ilta




Ensimmäistä kertaa viikonlopun jälkeen kerkisin tietskalle, kun on ensimmäinen vapaa ilta tällä viikolla.Olin kolme päivää taas päiväkodilla ja ma- ja ti-ilta oli illallakin menoa, ettei juurikaan kerinnyt kotona olla, vaan miltei suoraan nukkumaan menin. On se kyllä ihanaa, kun saa nukutuksi hyvin, niin akut on latautuneet yön aikana ja taas jaksaa.
Todella onnellinen kyllä olin, ettei tänään tarvinnut töiden jälkeen lähteä mihinkään, vaan sai katsoa telkasta Sydämen asialla ja William&Mary-sarjat.Ja että huomenna on vapaa päivä!
Saunassa käytiin ja jätskiä syödään :)

Muuten oli kyllä kiva tuo päiväkoti, missä olin nämä kolme päivää, kivoin tähän astisista :)Perjantaina on taas yhden päivän keikka ja ensi viikko on kokonaan yhdessä päiväkodissa, jossa olin aikaisemmin yhden päivän.
Joten töitä riittää.


Kuvien laittamisessa on taas hankaluuksia, saas nähdä saanko tähän mitään kuvaa...Joo, ei tässä koneessa taas toimi mikään...voi kun sais jonkun "tietokoneneron" katsomaan tätä, et mitä täältä uskaltais poistaa, kun muisti on ihan täynnä. Siks ei toi kuvien latauskaan varmaan onnistu :( Ärsyttävää!


Mutta ilman kuviakin teille mukavaa loppuviikkoa!

4 kommenttia:

  1. Hyvät yöunet on luksusta!
    Oikein hyvää loppuviikkoa sinne!

    VastaaPoista
  2. Mulla auttaa välillä kun tyhjennän roskakorin tietokoneen toimintaan.(siis tietokoneen Recycle Bin)
    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)