Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 16. joulukuuta 2014

Yöllä eksyksissä,päivällä aurinkoa :)








Tuo otsikko liittyy siihen, että olen monena yönä ollut unessani "eksyksissä". Ensin olin jossain vieraassa päiväkodissa ja sen sokkeloissa seikkailin enkä löytänyt sinne minne olisi pitänyt mennä. Sen jälkeen olen ollut jonkun rakennuksen ympärillä ulkona , jossa etsin jotain paikkaa...
Nuo tulee varmaan siitä,kun olen tuntenut olevani muutenkin eksyksissä, kun olen miettinyt jatkanko noita sijaisuuksia vai kokeilenko jotain muuta jos mahdollista...









Muutenkin olen nukkunut vähän huonosti, illalla en saa unta ja yöllä on niska jumissa ja aamulla särkee päätä ja väsyttää, hoh-hoijaa.
Muuten olen kyllä touhunnut kaikenlaista, joululahjojakin olen neulonut ja kaikenlaisia askarteluja kokeillut. Eilen mies oli vapapäivällä ja olimme lehtihaastattelussa aamulla kera pastorimme, jonka jälkeen kävimme kaupungissa. Siellä tuli taas toteutettua ominta itseäni eli käytyä kirjastossa ja kirppiksellä.Kirppisostoksetkin olivat enimmäkseen askarteluun ja ompeluun liittyviä.
Tänne maalle päästyämme kävimme kirkonkylässä jakamassa kutsut postilaatikkoihin kylätalon joululaulujen iltaan, jonka seurakuntamme järjestää muutaman päivän päästä. Itsenikin pitäisi siellä joulurunoni lausua.








Tänään oli eiliset sateet jääneet taakse ja aurinkoisen päivän kunniaksi kävimme Elmon kanssa tekemässä pitemmän lenkin (ja ilman Hipsua :) Vielä oli lumen rippeitäkin maassa. Elmo oli tosi reippaalla ja riehakkaalla päällä. Harmi vaan, että sen fleksi oli eilen jo saanut siipeensä, kun ryntäsi liian rajusti Hipsun perään ulkona... Niinpä se hajosi lopullisesti tämänpäiväisellä kävelyllä, ei vetänyt nauhaa ollenkaan sisään. Siinä oli omat hankaluutensa, niinpä loppu matkasta päästin sen irti kun tultiin kotimetsän läpi takaisin.









Meinaan näköjään tosissaan kaapissa viettää joulun, kun taas tuli yksi kaappi siivottua eli tietokonepöydän laatikot ja sieltä turhaa paperia polttelin pönttiksessä samalla kun lämmitin.



Eläimistä vain tänään otin kuvia, joten ne päätyvät tännekin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)